Yo. Herkese merhaba bugün yarı veya hafif güncel vereceğim.

Beni herkes gömmüşte hala gömük halindeyiz. Zaten beni  unutan kişileri arasında dostlar olduğunu  ben bile şaşırdum ya. İnsan bir hal hatır sorar diye bekliyoruz sormamışlar neyse ya garip şu son 2 3 senedir bir bakıyorum garip yani 3 veya 4 sene önce benimle konuşurlardı şimdi hiç konuşmuyorlar ya öyle gelip geçiyoruz ha harbiden  şu cümleyi unutamıyorum ha Dünya iki kapılı handır. (günceli verdikten sonra şarkı atarım ) neyse hayırlı olsun. Yakın zamanda son manga günceli vereceğim ama ne zaman bitirdiğim zaman elimdeki kalan serilerimi hepsi vereceğim. Geri kalan detay halini Son güncelde belirteceğim. :) 

Verelim şu bölümleri;

En passant' tan üç bölüm

14.Bölüm ,15.Bölüm ,16.Bölüm

Ve  güzeli olan serimiz Aiki'den 1 bölüm

 20.Bölüm  (çevirmene bağlıdır ne zaman bitirirse o zaman bitecektir kusura bakmayın çevirmen yok ha ben bu seriyi çeviririm diyenler varsa gelsin discorddan yazsın :) )

ve normalde one shot yayınlanmayı düşünüyordum ama zamana çakıştı ama bir iki gün içerisinde yayınlıcam :) 

ve Herkese iyi günler diliyorum ve iyi şanslar :D şu şarkıyı bırakalım ve süzüleyim :D