Shaman King ile artık yolumuzla ayrılıyor ....

yo selam dostlarım ..
okuyucular ... :) neyse bu duyuru yazmamı üç sebepten fazla var herhalde
birincisi Fri'nin  doğum günü kutlu olsun 94.bölümü ona ithaf ediyorum. Ona yazmayı unuttum ah ah unutkanlık :) Shadowmere ağamı  doğum günün kutlu olsun canımsı 96 ve 97.bölümü ona ithaf ediyorum. bu iki dostumun doğum günü daha sonra kutladığım için kusura bakmayın. Bende iş  zaman derken  kalmıyor ki püh :) Hayırlısıyla ikiside severim sağolsun. 
İkinci sebepim ise bu bir toplu bölüm duyurudur yavaş yavaş attım :) geç kaldığım için kusura bakmayınız. 90.bölümden başlayıp 98.5 bölüme kadar süren yaklaşık 8.5 bölümlük bir toplu duyuruydu.bu ne demek 11.cilt bitirmiş bulunmaktayız. iyi okumalar :D :D
Üçüncü sebep ise benim vaktimden dolayı ve diğer serileri zaman harcayamadığım için bu seriyi mangatr'ye geri vermeye karar verdim. bundan dolayı bu seriyi bırakılmıştır. bu yüzden tam tamına bu seriye emek verdiğim  72-98.5 yani 9.ciltten 11.cilte arasını ben(editini) yaptım.
DarkMP,Morphine-i, SCORCHMIST ye çevirmenlere ayrı bir teşekkür ediyorum bana sabrettikleri için teşekkür ediyorum :) ekstra  tam 3 bölüme yardım eden dostuma Remavi'ye (Karma fansubtanteşekkür ediyorum. Allah razı olsun ondan :) 
Sanırım bu kadardı. N
e yapayım olm  elimdeki çevirileri  var onları başlıcam yakın zamanda bir seriyi başlayıp tam 9 bölümlük bitirmeyi düşünüyorum :) devamı bakarız. 
beni takip ediniz ha bu ara :) artık online okuma siteleri pek yüklemeceğim 3 ayda 1 kez yüklücem oda 2 3 bölüm geri kalan çoğu benim blogumda bulabilirsiniz zaten duyuruda belirtmiş oluyorum. ( .... indirme link koyuyorum ve ulaşmak için zaten sekmelerden görürsünüz :) One-shot'ta dahil   ) megadan indirip okuyabilirsiniz veya yakın zamanda online okuma için birşeyler yapıyorum bunun için güncellemeleri takip ediniz.  :D Ah bu ara benim  izin olmadan yayınlayanlar varsa eyw derim geçerim ama kapak(sıfırıncı sayfa) silmediseniz veya herhangi bir sayfaya kendin ve sitenin logosu koymadısanız  yükleyebilirsiniz  ama bunları yaptısanız ise eyw derim geçerim çünkü... lakin  benden izin almak kolay  :) :)  Bu kadardı bunları okuyabilirseniz sevinirim.
Hiç bir zaman üşenmeyin niye uzun paragrafta anlatan şeyi zevkli olur :) 

Yakın zamanda discord alım yapmaya başlayacağım katılmak isteyen varsa altta disqus katılmak istiyorum ve nickini diyerek 😁  katılabilirsiniz :) 

Şuanlık serilerimiz;

Aiki : Devam ediyor
Shaman King: Bırakıldı
Yeni bir seri : Başlayacak ( zaten eski seri yapar yapmaz bu blogta yükleceğim ve Serilerimiz  sekmesinde  bulabilirsiniz.)

şimdilik Shaman king yaptığım zamanlarında güzel resimleri daha varda en güzeli iki üç tane buldum 






Bu sondaki resim karakteri ismini benim nickim aynı nede olsa tam bir zarafet gibi :)
Bu ara indirme link ise burdan ulaşabilirsiniz. 
online okuma olarakta ortak yaptığımız fansubu sitesinden ulaşabilirsiniz. (telif  geldiğinden dolayı kaldırılmıştır.)
Yazar: Matamune