Tensei Shitara Slime Datta Ken Tanıtımı;
Aslında ayrı, ayrı iki konu birden yazmayı düşünüyordum ancak sonra kendime dedim ki zaten serinin konusu aynı gidiyor ikisini aynı anda tanıtmak daha kolay olur tabi sizi uyarmadan edemeyeceğin bir bölüm hariç o bölüm de 4,5. Bölümdü bu bölüm haricinde bir farklılık göremedim. Zaten serinin durumu belli olmakla birlikte mangası aylık olarak devam ediyor. Noveli tamamlanmış Araz Novel ekibi tarafından çevriliyor. Kendileri zaten kaliteli işlere imza atmaya başlamış bir fan sub bunun temel sebebi ekibin kurucusu Harumiruyuma her neyse konudan sapmaya başladık bunu atlayalım şimdi konusu şu ana karakterimiz 37 yaşında Japonya'da Kohaisini bir saldırgandan korumaya çalışırken ölüyor ve fantastik dünyada slime olarak yeniden doğuyor. Bununla birlikte maceramız başlıyor serinin çizimleri gayet güzel spoiler vermek istemezdim aslında şu son bölümlerde çılgınlık Hat safhada tabi ki bizlere de bu durumdan keyif almak düşer mangası güncel olmakla birlikte novelinin çeviri durumu çeviren grup tarafından yarısına kadar çevrilmiş bulunmakta yani anlayacağınız çevirisine yavaş, yavaş devam edilmekte.  Üzülerek söylüyorum ki bu güzel serinin noveli tamamlanmış bulunmakta bu benim ilk tanıtımım biraz garip yazmış olabilirim. Sizi sıkmışta olabilirim tabi ilerde bu durum değişebilir. Şimdi serinin konusuna biraz değindik ancak sizler editi ve çeviri nasıl diyeceksiniz şimdilik ilk bölümlerde yani ilk 20 bölümlerde orta olabilir çünkü o dönemlerde (3, 4 yıl önce) editlemekte olan kişinin Bilgisayarı sıkıntılıydı. O yüzden editi biraz kötü gözükebilir manganın 20. Bölümünden sonra ki bölümlere gelirsek seriyi kaliteli bir hale sokulup son bölümlerde bakınca çevirmen ve editörle gayet iyi iş yaptıklarını söyleyebilirsiniz. Benim şuan diyeceğim cevap çevirmen üzerinde 10/9 editör ise 10/9 tahmin böyle 10 olabilirde arada kaldım o ayrı mesele konusuna bakarsak 10/7 çizim kalitesine ise 10/7,8 manga bu zaten  hepimizinde bildiği gibi çizim aşırı derecede çok olduğu için novelden daha az detayı bulunmakta noveli ise malumunuz okuyanlar bilir noveller aşırı derecede detaylıdır. Yani seri detaylı be güzel bir novel Bu yüzden kitap okumaya alışkansınız ve hayal gücünüz fazlaysa serinin novelini okumanızı tavsiye ederim hakikaten güzel bölümleri var Araz Novele bu seriyi Türkçe ’ye kazandığınız için teşekkür ediyorum. Hakikaten bu güzel serinin çevrilmesi ve editlemesi beni mutlu etti noveli de aynı şekilde umarım bir gün mangasının da finali görürüz tabi çizer ayrı Bir cins ona eğer seriyi beğendiyseniz yorumlarınızı Araz Novel ekibinin sitesine yazabilirsiniz. (Spoiler vermemek Şartıyla) Ben şu serinin hakkında şunları düşünüyorum gayet Güzel bir konu bu yüzden seriyi size tavsiye ediyorum okuyun okutturun. Pişman olmazsınız bir baktınız günceldesiniz ayrıca bu seri isekailerin ilk öncülerden diyebiliriz. Slime (canavar olarak doğmuş ama bunu tersi çevirtip sizi bir sürü bizi maceraya çıkartan bir seri) Okuyanların Seri Hakkında yorumları.


Uchuujin:

Benim novel çevirmemi sağlayan 2.sebebim bu slimenin novelidir karakterleri beni cezbetmişti, diğer isekai serileri gibi benzemiyor ekstra dram, duygular vs. var serinin İçinde bu yüzden seri ilgimi çekti ve okuyorum bunun üzerine son bölümlerde editini Yapıyorum peki bu serinin çevirisi yapılmaya değer mi bunun cevabını söyleyim Değer ancak noveli çok sık çevirmeye değmez Çünkü geldiği kaynak yani (İngilizce sitenin)  çevirisi aşırı rezaletti bu yüzden bize saç baş yolduruyor çevirmesi aşırı zor yani İngilizce grubu İngilizcesi kötü diye arada bir geliyor.

Prenstr:
Güzel seri öyle harem tadı yok yeri gelince eğleniyoruz yeri gelince onun yerinde Olmak istiyoruz tabi herkes slime olup şekilden sekile giremez.


McMaster:
Serinin içeriği bir ofis çalışanının günlük yaşamından benzemesi sonucu yığılıp kalması ve başka bir dünyadan akla hayale gelmeyen bir şekilde,hiç kimsenin düşünemediği bir slime şeklinde doğması serinin ilgi çekiciliğini ortaya çıkarıyor.

ggurcan:
Seri olarak gayet güzel ancak novelinin çevirisi berbat bir bölümü 3 kez okumama rağmen zar zor düzeneldim XD neyse seriyi okuyun okutturun efsane seri zaten animesinin de 2. sezonu oynaylanmış durumda.
Mikami Satoru sadece iki probleme sahip 37 yaşında başarılı bir iş adamıdır; daha önce hiç kız arkadaşı olmamıştır ve iş arkadaşı ile sokak üzerinde karşılaştığı sıralarda Satoru ölümcül bir şekilde bıçaklanmıştır.
Peki ya sonuç? Bir Slime olarak yeniden doğmuştur. Onun için bu üçüncü bir problem mi yoksa bir lutüf mu olacak?

Bu görüşleri için ayrıca teşekkür ediyorum beni kırmayıpta yazdılar sağolsunlar 



   Güzel resimler yakında animenin 2.sezonu geliyormuş haberin olan olmayan için duyurulur.
 Şimdi bitmişken linkler koymazsak ayıp olur diye koyuyoruz.
Mangası linki şu
Noveli linki şu
Anime linki  şu ( tempest ve lowsub fansubu ikisi de daha yeni ama kaliteli çeviri ve encoder ise gelişmek üzere ama son bölümlerde bu konuda geliştirmişler  ikisi de tavsiye ediyorum size kalmış o zevki ) 
 buyrunuz dostlarım okuyunuz veya izleyiniz :) 

full-width