İKİGAİMANGA İLK DUYURUSU

Selamlar, bildiğiniz gibi ben Matamune ustamdan aldığım grubunu (İkigaimanga) yöneticisiyim.
Shaman King ve Aiki serilerinin editini yapmaktayım.
Canım sıkıldığından dolayı grubumuz için bir blog kurdum peki burada ne yapacağım şöyle iki serimin cilt, cilt ayırıp bitirdikten sonra indirme linklerini koymak istiyorum bunun için blogda  bir alan olacak onu seçeneklerden  ulaşmanız  mümkün olacak.
Bir de her bölüm bittiğinde duyuru yapıp o bölümde ne oldu ilerde ne olabilir diye özet geçmeyi düşünüyorum Spoiler olacağından dolayı dikkatli olmaya özen göstereceğim tabi ki J isterseniz yorum kısmında sizler de spoiler yazabilirsiniz tabi spoiler tagı koyma şartı ile: D
Anime,manga ve novel tanıtımı yapmayı düşünüyorum şöyle konuyu anlatacağım bir de kendi yorumumu vs katmayı düşünüyorum bunun yanında çevirisi ve editi nasıldı hangi fansub çevirip editledi bunları sizler için özenle hazırlayıp okumanızı sağlayacağım.
Benim şöyle bir hatam var Türkçem biraz kötü o yüzden yardım alacağım redaktör arkadaşlarımdan yardım alacağım bunlardan birisi gıcık olan ggurcan :)  ona canı sağ olsun
Bana tema kurmayı yardım eden kişileri de unutmamak gerekiyor tabi ki Epik Mangadan Revetaxn, Yumeshi Novel ekibinde bulunmakta olan Tsu, ArazNovel den Aziz(Uzaylıdır dikkat)  ağama selamlar olsun yardımlarınız için çok, çok teşekkür ettim.
ilk duyuruda pek sıkmamaya özen göstersem iyi olur bir de eğer sizde animeyi veya manga tanıtımda yardımcı olmak isterseniz sizde benim gibi örneği yaparsanız bana attığınız zamana altına sizin nickinizi de paylaşarak orada yayınlamayı düşünüyorum.
İçimde bu yazıyı çok fazla kişi okumayacağını gibi his var o yüzden boş veriyorum sadece benim can sıkıntımı atlatmama yardımcı olması yeterli zaten :)
 Anime,manga ve novel tanıtım yaparken eski serilere de değeceğim yani herkesin bildiği serilerde tanıtımlarda olacaktır bu da sizin için bir not olsun :)
Unuttum ha söylemeyi diyecektim ki tema ve disqus ta bazı yerlerde düzeltmem gerekli bu yüzden her şeyi yavaş, yavaş yoluna koyacağız o yüzden o sıkıntılardan dolayı özür dilerim bu arada hata vs gözünüze çarparsa yorumlardan veya benim Discord adresime ulaşabilirseniz buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler.
Matamune (yazar) ve ggurcan(redaktör)

full-width